Szanowni Państwo.
Mając na uwadze decyzję Ministra Edukacji Narodowej o przedłużeniu zamknięcia szkół do 24 maja 2020 r. przekazuję Państwu informację o sposobie sprawdzania osiągnięć w nauce uczniów :
Ocenie w edukacji wczesnoszkolnej w systemie pracy zdalnej podlegają niżej wymienione umiejętności i wiadomości:
- Technika czytania.
- Czytanie ze zrozumieniem.
- Technika pisania, przepisywania, pisania z pamięci.
- Dodawanie, odejmowanie w zakresie 20.
- Rozwiązywanie prostych zadań tekstowych.
- Prace plastyczne i techniczne.
Czytanie będzie podlegało samokontroli ucznia i kontroli rodziców. Pozostałe zlecone do oceny prace uczniów będzie należało zeskanować lub zrobić zdjęcie i odesłać na adres mailowy nauczyciela. Termin przesłania wykonanych prac będzie podawany na bieżąco. Każdego rodzica proszę o informację przesłaną na pocztę elektroniczną: Czy Państwa dziecko ma możliwość korzystania z drukarki?
W razie pytań można pisać na e-mail nauczyciela: ezar@onet.pl
Dzieciom życzę powodzenia. Rodzicom dziękuję za pracę i wsparcie.
Witajcie Pierwszaki 😊
Edukacja polonistyczno – przyrodnicza – 2 godz.
Drodzy uczniowie poproście rodzica o przeczytanie Wam opowiadania pt. „W szkole dla pszczółek” w podręczniku na str. 16, a następnie odpowiedzcie na pytania: Czego pszczoły dowiedziały się w szkole? Jak pszczółki chciały pokazać, że są pożyteczne? Co robiły?
W zeszycie ćwiczeń do języka polskiego na str. 19 wykonajcie ćwiczenie 1, w którym na podstawie opowiadania pt. „W szkole dla pszczółek” ponumerujcie wydarzenia przedstawione na ilustracjach oraz wklejcie przy ilustracjach pasujące do nich wypowiedzi bohaterów. Przeczytajcie te wypowiedzi zwracając uwagę na to, jakimi znakami są zakończone i dopasujcie do nich sposób czytania. W ćwiczeniu 2 odszukajcie wyraz ul ukryty w innych wyrazach i otoczcie go pętlą. Poproście teraz rodzica o przeczytanie informacji na temat „Życie w ulu” w podręczniku na str. 17 oraz udzielcie odpowiedzi na pytania zawarte pod tekstem.
A teraz oglądnijcie filmy z serii „Z kamerą wśród pszczół”.
W pierwszy odcinku dowiecie się jak mieszkają, pracują, co jedzą – słowem – jak żyją pszczoły. Z kamerą wśród pszczół | Odcinek 1 – YouTube
Odcinek drugi – dowiesz się gdzie i jak pracują pszczoły?
Z kamerą wśród pszczół | Odcinek 2 – YouTube
Odcinek trzeci – dowiecie się m. in. co zagraża pszczołom i co można zrobić, żeby im pomóc!
Z kamerą wśród pszczół | Odcinek 3 – YouTube
Otwórzcie teraz podręczniki do języka polskiego na str. 15 i wykonajcie ćwiczenie 1, w którym uzupełnijcie zdania na podstawie ilustracji, korzystając z wyrazów wybranych z ramki. Uzupełnione zdania zapiszcie w zeszycie. Następnie wykonajcie ćwiczenie 2 – przepiszcie do zeszytu wyrazy wstawiając ń lub ni zgodnie z kolorem okienek i dopiszcie do uzupełnionych wyrazów odpowiednie określenia z ramki. Proszę, prześlijcie zdjęcie pracy wykonanej dzisiaj w zeszycie w linię do jutra 28. 04. 2020r.
A teraz spróbujcie z rodzicami lub starszym rodzeństwem przeczytać tekst pt. „W szkole dla pszczółek” z podziałem na role – ustalcie kto będzie czytał słowa wypowiadane przez pszczoły ich nauczyciela i narratora.
Edukacja techniczna – 1 godz.
Wykonajcie pszczołę z papieru – przygotujcie 3 kartki: żółtą, białą i czarną, ołówek, nożyczki, klej. Postępuj wg. instrukcji Kolejny tydzień w domu… Jak zrobić pszczołę z papieru …
Wyślij mi zdjęcie swojej pracy do środy tj. 29.04.2020r.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dużo zapału w nowym tygodniu pracy.😊
Comments are closed.