Dzień dobry Przedszkolaki!

Zapraszam Was na zajęcia z języka angielskiego. Nauczycie się dziś kilku nowych słówek związanych z miejscami i określaniem kierunków. Będziecie dziś pracować w podręczniku na stronach 92 i 93.

 

1) Na początek zaśpiewajcie dla rodziców naszą wspólną piosenkę powitalną 🙂

 

 

2) Podręcznik str 92, ćw. 1

  • Dziecko słucha nagrania i wskazuje odpowiednie obrazki. Następnie słuchamy nagrania ponownie, a dziecko powtarza wyrazy. Kolejność słów w nagraniu odpowiada kolejno ponumerowanym obrazkom w książce.

1- park (park)

2- river (rzeka)

3- forest (las)

4- go (iść)

5- right (w prawo)

6- left (w lewo)

 

 

3) Podręcznik str. 92, ćw. 3

  • Dziecko podnosi do góry najpierw lewą rękę i mówi głośno: left (wymowa wyrazu: left), a potem prawą i mówi: right (wymowa: rajt). Z pomocą rodzica odczytuje wyrazy w ćwiczeniu 3 i skreśla te zwierzęta, które są zwrócone w niewłaściwą stronę.

 

4) Dzieci słuchają piosenki. Następnie wymieniają nowo poznane słówka, które udało się im w niej usłyszeć. Rodzic włącza nagranie jeszcze raz, a dziecko podejmuje pierwsze próby śpiewu.

 

 

 

5) Podręcznik str. 93, ćw.6

  • Dzieci słuchają nagrania i rysują po właściwej stronie (lewej, bądź prawej) elementy odpowiadające usłyszanym słowom.

 

 

 

Ps. Gdyby ćwiczenie sprawiało dziecku trudność poniżej umieszczony został jego zapis, wraz z tłumaczeniem i sposobem wymowy, aby rodzic mógł udzielić pomocy.

 

left, river (wymowa: left, riwe / tłumaczenie: w lewo, rzeka)

right, bee (wymowa: rajt, bi / tłumaczenie: w prawo, pszczoła)

left, mouth (wymowa : left, mauf / tłumaczenie: w lewo, usta)

right, carrot (wymowa: rajt, karot / tłumaczenie: w prawo, marchewka)

left, scarf (wymowa: left, skaf / tłumaczenie: w lewo, szalik)

right, pencil (wymowa: rajt, pensyl / tłumaczenie: w prawo, ołówek)

 

Życzę Wam miłej pracy 🙂

Przejdź do treści