Wykaz nauczycieli realizujących projekty edukacyjne w roku szkolnym 2013/2014
Lp. | Nauczyciel – opiekun | Temat projektu | Uczniowie | Klasa | Termin prezentacji |
1. | Renata Bielec | Przygoda z liczbą π. | Kamil Bełchowski
Michał Łukaszek Rafał Widanka |
II a
II a II a
|
|
2. | Dorota Chynek | Siedem cudów świata starożytnego. | Aleksandra Szaniawska
Ilona Bator Magdalena Sikora Sandra Stępień Aleksandra Wątroba
|
II a
II b II b II b II b |
|
3. | Barbara Dynak | Najsłynniejsze potrawy kuchni rosyjskiej – książka kucharska. | Katarzyna Filak
Marlena Maj Justyna Reczko Milena Szaniawska Bartosz Zaleśny
|
II a
II a II a II a II b |
|
4. | Ireneusz Janowski | Historia komputerów. | Damian Jamroży
Przemysław Kowalski Karol Pietruszka Szymon Ufniarz Filip Krawczyk Wiktor Wasilczuk
|
II a
II a II a II a II b II b |
|
5. | Marcin Janowski | Jak żyć i bawić się bez używek? | Mateusz Cepil
Patryk Wach Jakub Zając
|
II b
II b II b |
|
6. | Grzegorz Kowal | Nasz podróż po … | Dawid Konat
Natalia Rugała Magdalena Woźniak Daniel Domagała
|
II a
II a II a II b
|
|
7. | Grzegorz Kowal | Wulkanizm na świecie. | Marcelina Ambroziak
Weronika Dalach Anna Domańska Katarzyna Jur Manuela Kowalik |
II a
II b II b II b II b
|
|
8. | Anna Toporowska | Co jest roślinom potrzebne do kiełkowania? | Monika Adamczyk
Sylwia Kwiecień Izabela Skotnicka |
II b
II b II b
|
|
9. | Małgorzata Opala
|
Polscy wielcy chemicy. | Dawid Bała
Daniel Bednarski Wojciech Dzieciuch Jan Saramak |
II a
II a II b II b
|
|
10. | Wojciech Walas | Dlaczego kwiaty więdną? | Bartosz Lasota
Konrad Lech Mikołaj Bielaska Adrian Józefiak |
II a
II a II b II b
|
|
11. | Grzegorz Woś | Jakie dyscypliny sportowe można trenować na terenie naszego powiatu w oparciu o istniejące kluby sportowe? |
Milena Nurkiewicz
Bartłomiej Wołowiec Olga Skotnicka |
II b
II b II b |
|
12. | Małgorzata Wójcicka | Teksty utworów wybranych zespołów lub wokalistów – analiza i interpretacja. | Klaudia Bień
Zuzanna Szymańska Patrycja Zięba Ewa Piotrowska Kinga Żyła Sylwia Młodzińska |
II a
II a II a II a II a II b
|
Comments are closed.