Dzień dobry !
Edukacja polonistyczna.
Temat zajęć : Woda – bezcenny dar. Mam nadzieję, że pamiętacie, jakie znaczenia ma woda dla nas, zwierząt i roślin.Spróbujemy odpowiedzieć sobie na pytanie: Jak oszczędzać wodę na co dzień? (zapiszcie w zeszycie)
– odkręcamy kran tylko podczas używania wody,
– myjąc ręce, nie odkręcamy kranu tak, by był maksymalny strumień wody,
– odkręcamy wodę tylko do płukania zębów.(Dopiszcie własne propozycje odpowiedzi na to pytanie.)
Przeczytajcie tekst informacyjny ” Wody płynące i stojące” s. 38 (podr.) i wykonajcie ćw. 1, 3 s. 39 i ćw. 4, 5 s. 40 (ćwiczeniówka).
E. matematyczna.
Temat zajęć: Rozszerzenie zakresu liczbowego do 100 000. Wykonajcie ( ustnie) ćw. 1, 2, 3 s. 54 ( podr.). Zwróćcie uwagę , że w tych liczbach jest niewielki odstęp przed trzema ostatnimi cyframi. Taki zapis ułatwia odczytywanie liczb wielocyfrowych, np:
10 000 – dziesięć tysięcy 35 000 – trzydzieści pięć tysięcy 100 000 – sto tysięcy
W zeszycie zapiszcie ćw. 6 i 7 s. 55 ( podr.) W ćwiczeniówce wykonajcie ćwiczenia ze strony 68. Do sprawdzenia ćw.3, 4 s. 68.
w-f
Ćwiczenia z woreczkiem lub małą piłką.
– w marszu podrzucanie i chwytanie woreczka oraz przekładanie go wokół tułowia ze skrętami głowy w ślad za woreczkiem,
– w pozycji rozkrocznej przesuwanie woreczka ósemką między stopami,
– kładzenie woreczka na przemian na prawej i lewej stopie, podrzut i chwyt rękami,
-leżenie na plecach z woreczkiem trzymanym między stopami, przekładanie woreczka nad głowę, powrót do siadu i ponowne umieszczenie woreczka między stopami,
-siad skrzyżny z woreczkiem na głowie, przejście do pozycji stojącej i powrót do siadu bez upuszczenia woreczka.
Miłej zabawy.
Pozdrawiam Zofia Macias
e. pol. -1 godz.
e. mat. – 1godz.
w-f – 1 godz.
Comments are closed.