Dzień dobry!
E. polonistyczna.
Temat zajęć: Przygody Karolci na podstawie lektury M. Kruger „Karolcia”. W zeszycie zapiszcie kolejność wydarzeń:
1. Znalezienie koralika przez Karolcię.
2. Pomoc mamie i starszej pani.
3. Przygoda w domu towarowym.
4. Podróż fruwającą taksówką.
5. Wizyta u prezydenta.
6. Załatwienie sprawy placu zabaw.
7. Przygoda w zoo.
8. Zniknięcie koralika.
Spróbujcie odpowiedzieć na pytanie: Czy Karolcia właściwie wykorzystała posiadanie zaczarowanego koralika? Które prośby były ważne, a które błahe ( mało ważne)? Zapiszcie w zeszycie:
Życzenia ważne: pozytywne załatwienie sprawy parku, lekcja poprawnego zachowania wobec starszych, spełnienie marzeń mieszkańców osiedla.
Życzenia błahe: prośba o dorosłość, spacer z lalką, jazda samochodem, fruwanie nad miastem.
Karolcia zrozumiała, że szczęście daje nie tylko spełnianie własnych zachcianek, ale obdarowywanie innych.
Uzupełnijcie ćw. ze strony 34 – 35 (ćwiczeniówka).
E. matematyczna.
Temat zajęć: Obliczanie sum i różnic liczb czterocyfrowych.
Ćw. 1 s. 50 (podr.)
200 + 300 = 500 700 – 300 = 400 400 + 500 = 900
2000 + 3000 = 5000 7000 – 3000 = 4000 4000 + 5000 = 9000
500 + 400 = 900 900 -600 = 300 800 – 200 = 600
5000 + 4000 = 9000 9000 – 6000 = 3000 8000 – 2000 = 6000
Samodzielnie wykonajcie ćw. 3, 5 s. 50 ,zad. 7, 9 s. 51(podr,) i ćw. 1 ( z kropkami) s. 66 (ćwiczeniówka).
w-f
Rozgrzewka: bieg truchtem z krążeniem ramion w przód, w tył, ze skłonem i dotknięciem podłogi, z wyskokiem, przysiady , „pajacyk”, marszobieg.
Przygotujcie sobie tor przeszkód i spróbujcie go pokonać.
Pozdrawiam Zofia Macias
e. pol – 2 godz.
e. mat. – 1 godz.
w-f – 1 godz.
Comments are closed.