Przygody Karolci.

Dzień dobry!

E. polonistyczna.

Temat zajęć: Przygody Karolci na podstawie lektury M. Kruger “Karolcia”. W zeszycie zapiszcie kolejność wydarzeń:

1. Znalezienie koralika przez Karolcię.

2. Pomoc mamie i starszej pani.

3. Przygoda w domu towarowym.

4. Podróż fruwającą taksówką.

5. Wizyta u prezydenta.

6. Załatwienie sprawy placu zabaw.

7. Przygoda w zoo.

8. Zniknięcie koralika.

Spróbujcie odpowiedzieć na pytanie: Czy Karolcia właściwie wykorzystała posiadanie zaczarowanego koralika? Które prośby były ważne, a które błahe ( mało ważne)? Zapiszcie w zeszycie:

Życzenia ważne:  pozytywne załatwienie sprawy parku, lekcja poprawnego zachowania wobec starszych, spełnienie marzeń mieszkańców osiedla.

Życzenia błahe: prośba o dorosłość, spacer z lalką, jazda samochodem, fruwanie nad miastem.

Karolcia zrozumiała, że szczęście daje nie tylko spełnianie własnych zachcianek, ale obdarowywanie innych.

Uzupełnijcie ćw. ze strony 34 – 35 (ćwiczeniówka).

E. matematyczna.

Temat zajęć: Obliczanie sum i różnic liczb czterocyfrowych.

Ćw. 1 s. 50 (podr.)

200 + 300 = 500                                        700 – 300 = 400                                    400 + 500 = 900

2000 + 3000 = 5000                                 7000 – 3000 = 4000                             4000 + 5000 = 9000

500 + 400 = 900                                          900 -600 = 300                                   800 – 200 = 600

5000 + 4000 = 9000                                 9000 – 6000 = 3000                              8000 – 2000 = 6000

Samodzielnie wykonajcie ćw. 3, 5 s. 50 ,zad. 7, 9 s. 51(podr,) i ćw. 1 ( z kropkami) s. 66 (ćwiczeniówka).

w-f

Rozgrzewka: bieg truchtem z krążeniem ramion w przód, w tył, ze skłonem i dotknięciem podłogi, z wyskokiem, przysiady , “pajacyk”, marszobieg.

Przygotujcie sobie tor przeszkód i spróbujcie go pokonać.

Pozdrawiam  Zofia Macias

e. pol     –   2 godz.

e. mat.   –   1 godz.

w-f       –    1 godz.

 

 

Przejdź do treści