Po śladach wiosny.

Dzień dobry !

edukacja informatyczna

W dalszym ciągu przygotowujemy reklamę wybranego produktu. Zwróćcie uwagę na poszczególne elementy reklamy-kolorystykę, tekst, hasło reklamowe, wielkość, czas trwania .

edukacja polonistyczna

Temat zajęć: Po śladach wiosny. Przeczytajcie czytankę Wojciecha Widłaka ” Z wiosną na ratunek”-s.55 (podr.). Wykonaj ćwiczenia ( zeszyt ćw. s.64 i 65). W zeszycie do języka polskiego pod tematem opiszcie forsycję , skorzystajcie z podanych pytań i zgromadzonego słownictwa ( podręcznik s.57).

Edukacja matematyczna

Termat zajęć: Dzielenie typu: 96:6 – rozwiązywanie zadań. Przeczytajcie ćw. 1 s.24 (podr.) i zapiszcie do zeszytu zdanie z “fioletowej ramki” i te przykłady: 96:6=60:6+36:6=10+6=16,  96:3=90:3+6:3=30+2=32,  96:4=80:4+16:4=20+4=24. W zeszycie ćw. wykonaj zadania ze s. 28.

w-f

Jeżeli masz możliwość wyjścia na swoje podwórko; poćwicz z piłką i ze skakanką, pobiegaj.

Pozdrawiam Zofia Macias

e. inform. – 1 godz.

e. pol.    –     2 godz.

e. matem. – 1 godz.

w-f           – 1 godz.

Przejdź do treści