Na polu

Dzień dobry!

edukacja przyrodnicza – 1 godz.

Drodzy Uczniowie  porozmawiajcie  dzisiaj z  Rodzicami o wyglądzie  pól,  gatunkach roślin  uprawianych na polach i  gatunkach   zwierząt   żyjących  na polach.  Obejrzyjcie  film  Wędrówki  Skrzata Borówki – odc. 9 – Pole – YouTube oraz ilustracje w podręczniku na str. 58-59.

edukacja polonistyczna – 1 godz.

Następnie odpowiedzcie na pytania znajdujące się pod obrazkami i wykonajcie ćwiczenia ze str. 48-49 w ćwiczeniówce. Obejrzyj film Rośliny uprawne – YouTube

edukacja plastyczna – 1 godz.

„Mieszkańcy pól uprawnych”- wykonajcie rysunek dowolnego zwierzęcia, które „mieszka” na polu uprawnym (np. mysz, przepiórka, kuropatwa, skowronek, bażant, zając, biedronka, mrówka, ślimak) lub bywa na polach w poszukiwaniu pokarmu (np. szpak, wrona,). Pracę wykonajcie kredkami świecowymi lub ołówkowymi. ( Pracę podpisujemy na odwrocie kartki ).

edukacja matematyczna – 1 godz.

Przygotujcie 16 przedmiotów np. patyczków, kredek, guzików i je przeliczcie. Potem policzcie od 1 do 16 i od 16 do 1. Ułóżcie przed sobą 10 np. patyczków – Ile patyczków musicie dołożyć, aby było ich 16? Omówcie zadania w podręczniku na str. 21, zapiszcie całą linię liczby 16 w zeszycie, a następnie narysuj 10 kółek niebieskich i 6 żółtych i zapisz działanie: 10+6=16. Wykonaj ćwiczenia 1-3 str. 29 w zeszycie ćwiczeń do matematyki .

Powodzenia. Pozdrawiam 🙂

Przejdź do treści