Język polski. O życiu niewidomej bohaterki utworu “Katarynka” B. Prusa.

Dzień dobry 🙂 Dziś ostatni raz przed świętami spotykamy się, by wspólnie popracować. Oto program dzisiejszych zajęć:

  1. Godz. 11.00 – rozpoczęcie zajęć.
  2. Zapis tematu: Jaki wpływ na życie niewidomej dziewczynki miała muzyka katarynki i działania pana Tomasza?
  3. Spr. pracy, która mieliście wczoraj wykonać samodzielnie (zaznaczenie fragmentów dotyczących odczuć, emocji niewidomej bohaterki utworu).
  4. Uzupełnianie schematu: życie niewidomej dziewczynki (praca wspólna, sprawdzenie).
  5. Uzupełnienie schematu: Jak zmieniło się życie dziewczynki?
  6. Oglądanie filmu: “N jak niewidomy”:https://youtu.be/WpJ2hrmn7qM
  7. Podsumowanie lekcji, zapis w zeszycie wniosków po filmie.
  8. Ok. godz. 11.35 – zakończenie zajęć.
Przejdź do treści