Geografia. Klasa VI C. Temat: Turystyczne atrakcje Czech i Słowacji

Witam.

Dziś temat o naszych południowych sąsiadach.

Zapoznajcie się proszę z treścią w podręczniku i wykonajcie zadania w zeszycie ćwiczeń. Prac domowych dziś nie przesyłacie.

Podaję cele lekcji:

Uczeń:

  • charakteryzuje środowisko przyrodnicze Czech i Słowacji na podstawie mapy ogólnogeograficznej
  • wymienia podobieństwa i różnice między środowiskiem przyrodniczym Czech a środowiskiem przyrodniczym Słowacji
  • wymienia walory przyrodnicze i kulturowe Czech i Słowacji
  • omawia znaczenie turystyki aktywnej na Słowacji
  • wymienia przykładowe obiekty z Listy światowego dziedzictwa UNESCO znajdujące się w Czechach i na Słowacji

• uzasadnia, że Czechy i Słowacja to kraje atrakcyjne pod względem turystycznym

Poniżej linki, które mogą się Wam przydać

https://epodreczniki.pl/a/srodowisko-przyrodnicze-i-gospodarka-slowacji/D15fkaoxj

https://epodreczniki.pl/a/srodowisko-przyrodnicze-i-gospodarka-republiki-czeskiej/DrKuCuz8q

https://turystyka.wp.pl/czechy-i-slowacja-mniej-znane-atrakcje-za-poludniowa-granica-polski-6043966176359553g

https://www.podrozepoeuropie.pl/czechy-zabytki-i-atrakcje/

Przejdź do treści