Witam.
Dziś temat o naszych południowych sąsiadach.
Zapoznajcie się proszę z treścią w podręczniku i wykonajcie zadania w zeszycie ćwiczeń. Prac domowych dziś nie przesyłacie.
Podaję cele lekcji:
Uczeń:
- charakteryzuje środowisko przyrodnicze Czech i Słowacji na podstawie mapy ogólnogeograficznej
- wymienia podobieństwa i różnice między środowiskiem przyrodniczym Czech a środowiskiem przyrodniczym Słowacji
- wymienia walory przyrodnicze i kulturowe Czech i Słowacji
- omawia znaczenie turystyki aktywnej na Słowacji
- wymienia przykładowe obiekty z Listy światowego dziedzictwa UNESCO znajdujące się w Czechach i na Słowacji
• uzasadnia, że Czechy i Słowacja to kraje atrakcyjne pod względem turystycznym
Poniżej linki, które mogą się Wam przydać
https://epodreczniki.pl/a/srodowisko-przyrodnicze-i-gospodarka-slowacji/D15fkaoxj
https://epodreczniki.pl/a/srodowisko-przyrodnicze-i-gospodarka-republiki-czeskiej/DrKuCuz8q
https://turystyka.wp.pl/czechy-i-slowacja-mniej-znane-atrakcje-za-poludniowa-granica-polski-6043966176359553g
https://www.podrozepoeuropie.pl/czechy-zabytki-i-atrakcje/
Comments are closed.