Geografia. Klasa VI A. Temat: Turystyczne atrakcje Czech i Słowacji

Dzień dobry.

Cele lekcji:

Uczeń:

  • charakteryzuje środowisko przyrodnicze Czech i Słowacji na podstawie mapy ogólnogeograficznej
  • wymienia podobieństwa i różnice między środowiskiem przyrodniczym Czech a środowiskiem przyrodniczym Słowacji
  • wymienia walory przyrodnicze i kulturowe Czech i Słowacji
  • omawia znaczenie turystyki aktywnej na Słowacji
  • wymienia przykładowe obiekty z Listy światowego dziedzictwa UNESCO znajdujące się w Czechach i na Słowacji

• uzasadnia, że Czechy i Słowacja to kraje atrakcyjne pod względem turystycznym

Proszę zapoznać się z treścią w podręczniku oraz wykonać zadanka w zeszycie ćwiczeń.

Prace zaległe i dzisiejszą przesyłają uczniowie z nr 1, 5, 6, 8, 13, 16,18,19

 

Poniżej linki, które mogą się Wam przydać.

https://epodreczniki.pl/a/srodowisko-przyrodnicze-i-gospodarka-slowacji/D11GMFOsy

https://epodreczniki.pl/a/srodowisko-przyrodnicze-i-gospodarka-republiki-czeskiej/D1EwvkP6R

 

Przejdź do treści