Szanowni Państwo.
Mając na uwadze decyzję Ministra Edukacji Narodowej o przedłużeniu zamknięcia szkół do 24 maja 2020 r. przekazuję Państwu informację o sposobie sprawdzania osiągnięć uczniów w nauce.
Ocenie w edukacji wczesnoszkolnej w systemie pracy zdalnej podlegają niżej wymienione umiejętności i wiadomości:
- Technika czytania.
- Czytanie ze zrozumieniem.
- Technika pisania, przepisywania, pisania z pamięci.
- Dodawanie, odejmowanie w zakresie 20.
- Rozwiązywanie prostych zadań tekstowych.
- Prace plastyczne i techniczne.
Czytanie będzie podlegało samokontroli ucznia i kontroli rodziców. Pozostałym zleconym do oceny pracom uczniów będzie należało zrobić zdjęcie lub je zeskanować i odesłać na e-mail nauczyciela: adium24@wp.pl
Termin przesłania wykonanych prac będzie podawany na bieżąco.
Osobno będzie ustalony termin odsyłania prac dla uczniów z orzeczeniami.
Proszę także o informację e-mail od każdego rodzica, czy dziecko ma możliwość korzystania z drukarki.
W razie pytań proszę pisać na e-mail nauczyciela.
Dzieciom życzę powodzenia. Rodzicom dziękuję za pracę i wsparcie.
Witajcie Pierwszaki :)
Zapraszam Was na kolejny dzień naszej przygody z nauką.
Edukacja polonistyczno – przyrodnicza – 2 godz.
Drodzy uczniowie poproście rodzica o przeczytanie Wam opowiadania pt. „W szkole dla pszczółek” w podręczniku na str. 16, a następnie odpowiedzcie na pytania: Czego pszczoły dowiedziały się w szkole? Jak pszczółki chciały pokazać, że są pożyteczne? Co robiły?
W zeszycie ćwiczeń do języka polskiego na str. 19 wykonajcie ćwiczenie 1, w którym na podstawie opowiadania pt. „W szkole dla pszczółek” ponumerujcie wydarzenia przedstawione na ilustracjach oraz wklejcie przy ilustracjach pasujące do nich wypowiedzi bohaterów. Przeczytajcie te wypowiedzi zwracając uwagę na to, jakimi znakami są zakończone i dopasujcie do nich sposób czytania. W ćwiczeniu 2 odszukajcie wyraz ul ukryty w innych wyrazach i otoczcie go pętlą. Poproście teraz rodzica o przeczytanie informacji na temat „Życie w ulu” w podręczniku na str. 17 oraz udzielcie odpowiedzi na pytania zawarte pod tekstem. A teraz oglądnijcie filmy z serii – Z kamerą wśród pszczół. W pierwszy odcinku dowiecie się jak mieszkają, pracują, co jedzą – słowem – jak żyją pszczoły.
Z kamerą wśród pszczół | Odcinek 1 – YouTube (2 min.) Odcinek drugi – dowiesz się gdzie i jak pracują pszczoły?
Z kamerą wśród pszczół | Odcinek 2 – YouTube (2 min.)
Odcinek trzeci – dowiecie się m. in. co zagraża pszczołom i co można zrobić, żeby im pomóc!
Z kamerą wśród pszczół | Odcinek 3 – YouTube (2 min.)
Otwórzcie teraz podręczniki do języka polskiego na str. 15 i wykonajcie ćwiczenie 1, w którym uzupełnijcie zdania na podstawie ilustracji, korzystając z wyrazów wybranych z ramki. Uzupełnione zdania napiszcie w zeszycie (pamiętajcie aby w zeszycie napisać Lekcja). Następnie wykonajcie ćwiczenie 2 – przepiszcie do zeszytu wyrazy wstawiając ń lub ni zgodnie z kolorem okienek i dopiszcie do uzupełnionych wyrazów odpowiednie określenia z ramki. Proszę zróbcie zdjęcie pracy wykonanej dzisiaj w zeszycie w linię i prześlijcie do jutra 28.04.20020r.
A teraz spróbujcie z rodzicami lub starszym rodzeństwem przeczytać tekst pt. „W szkole dla pszczółek” z podziałem na role – ustalcie kto będzie czytał słowa wypowiadane przez pszczoły ich nauczyciela i narratora.
Edukacja techniczna – 1 godz. Wykonajcie pszczołę z papieru – przygotujcie 3 kartki: żółtą, białą i czarną, ołówek, nożyczki, klej. Postępuj wg. instrukcji Kolejny tydzień w domu… Jak zrobić pszczołę z papieru … Wyślijcie mi zdjęcie Waszej pracy do środy 29.04.2020r.
Edukacja matematyczna – 1 godz.
Dodawanie i odejmowanie w zakresie 20 – wykonajcie ćwiczenia 1 – 4 w ćwiczeniówce na str. 44 .
Na dzisiaj to już wszystko … :)
Miłej pracy. Pozdrawiam Was serdecznie :)
Comments are closed.