Kto mieszka w jeziorze?

Dzień dobry !

E. polonistyczna.

Temat zajęć; Rośliny i zwierzęta wodne.Przeczytajcie uważnie tekst informacyjny s. 42 – 43 (podr.) i wykonajcie ćwiczenia ze strony 44 (ćwiczeniówka). W zeszycie opiszcie wygląd wybranej rośliny lub wybranego zwierzęcia (ćw. 1 s.43 – podręcznik) – do sprawdzenia.

E. matematyczna.

Temat zajęć: Porównywanie i zapisywanie liczb wielocyfrowych. Przyjrzyjcie się jak zapisane są liczby w tabelach -ćw. 5, 6, 7 s. 57 (podr.). W zeszycie zapiszcie:   450 000 < 860 000 – obie liczby maja tyle samo cyfr. Porównujemy liczbę setek tysięcy; 4 < 8.

370 000 > 320  000 – obie liczby mają tyle samo cyfr. W rzędzie setek tysięcy cyfry są jednakowe. Porównujemy liczbę dziesiątek tysięcy; 7 > 2.

631 000 < 637 000 – obie liczby mają tyle samo cyfr. W rzędzie setek tysięcy i dziesiatek tysiecy cyfry są jednakowe. Porównujemy liczbę jedności tysięcy. W ćwiczeniówce wykonajcie ćw. 3, 4 ,5 s. 69.

zaj. inform.

Temat zajęć: Rozwiązywanie zadań logicznych i matematycznych. Mam nadzieję, że odebraliście ćwiczenia do informatyki. Wykonajcie ćw. s. 32 – 33 jednocześnie na płycie i w zeszycie ćw. W ćw. 1 s. 32 pod obrazkami jarzębiny, traw, jagód, zboża ukryły się liczby, należy je odgadnąć. Np.: pod obrazkiem jarzębiny ukryła sie liczba 3. Sprawdzamy 3×9 +3×9 =27+27=54. Pozostałe ćw. spróbujcie wykonać samodzielnie.

w-f

Po rozgrzewce proponuję rzuty do celu i na odległość “papierowymi kulami”.

Pozdrawiam Zofia Macias

e. pol.     –  2godz.

e.mat.   –  1 godz.

zaj. inform. – 1 godz.

w-f    –   1 godz.

 

 

Przejdź do treści