Dzień dobry :) Dziś jak zwykle spotykamy się, żeby wspólnie popracować. Oto plan działania:
- Godz. 12. 00 – rozpoczęcie zajęć.
- Nawiązanie do lekcji wczorajszej, kiedy oglądaliśmy dzieła współczesnych twórców (podręcznik str. 241 – 242) poświęconych wojnie.
- Omówienie pojęcia perswazji, rodzaje perswazji, wyrażenia synonimiczne, itp. (dostępne na grupie).
- Zadanie: Wiedząc, co znaczy pojęcie: perswazja, znając jej rodzaje, opisz jeszcze raz jedno z dzieł graficznych z podręcznika (str.241-242). 1. Podaj tytuł dzieła, autora. 2. Opisz, co widzisz, jak można rozumieć elementy dzieła plastycznego, jaką mają wymowę. 3. Napisz, w jaki sposób dzieło spełnia swoją funkcje perswazyjną, to znaczy: do czego przekonuje, kogo przekonuje, do czego nakłania i do czego pobudza. Użyj synonimów, staraj się, aby pracę wzbogacić językowo. 4. Oceń dzieło (czy trafnie przemawia do widza, czy jest zrozumiałe, itd.).
- Godz. 12.40 – zakończenie zajęć.
- Powodzenia :)
Comments are closed.