Język polski. “Katarynka” B. Prusa – dziś o tym, jak spotkani przez nas ludzie mogą nas zmienić na lepsze.

Dzień dobry 🙂 Mam nadzieję, że dziś uda nam się wspólnie ciekawie i owocnie popracować. Oto program na dziś:

  1. Godz. 11.00 – rozpoczęcie zajęć.
  2. Sprawdzimy kartę pracy, którą mieliście samodzielnie uzupełnić. (cechy pana Tomasza i ogólne wiadomości o tym bohaterze).
  3. Wyjaśnimy pojęcia: koneser, esteta, pedant (to trudne i rzadko przez was używane wyrazy, a jednak warto wiedzieć, co oznaczają, ponieważ wzbogacimy nasze słownictwo).
  4. Kolejną rzeczą, którą zrobimy, będzie poszukiwanie odpowiedzi na takie pytania: Jak zmienia się pan Tomasz po spotkaniu z niewidomą dziewczynką? Co staje się dla niego ważne? (będziecie mogli skorzystać ze słownictwa dostępnego na grupie).
  5. Podsumowanie pracy.
  6. Zadanie do samodzielnej pracy, przygotowanie do jutrzejszych zajęć: Zapisz w zeszycie krótkie fragmenty utworu mówiące o tym, co czuje, co słyszy i jak zachowuje się niewidoma dziewczynka.
  7. Godz. 11.35 – zakończenie zajęć.
  8. Powodzenia 🙂
Przejdź do treści