Dzień dobry. Mam nadzieję, że u was wszystko OK:). Dzisiaj na początek o przesłanych przez was pracach domowych. We wpisie z dnia 27.03.2020 były dokładne informacje o tym co mieliście przesłać i na kiedy. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM , którzy potraktowali to poważnie. Jutro , najpóźniej w niedzielę powinny się znaleźć oceny w dzienniku. Jeżeli możecie , to wysyłajcie swoje prace w pdf – mam kilka takich prac i super się je czyta:). DZIĘKUJĘ również tym , którzy prace z 08.04 już mi wysyłają. Teraz podaję klucz odpowiedzi do zadań, które mi przesyłaliście. Proszę nanieść poprawki tam gdzie widzicie różnice w tym co macie, a tym co przesłałam – nawet czerwonym długopisem:).
EX.1 P.6 2 – HANDIER 3- BRAVER 4 – MORE EXCITING 5- MORE 6 – FITTER
EX.2 P.60 2- MORE INTERESTING 3 – EASIER 4 – BETTER 5 – BIGGER
EX.3 P60 2 – I’m as tall as my brother. 3 – My computer isn’t so / as fast as my laptop. 3 – Ordinary phones aren’t so / as useful as smartphones. 4 – Granddad’s computer is as old as me!
EX.4 P.61 2 – THE MOST POPULAR 3 – THE LARGEST 4 – THE CHEAPEST 5 – THE FURTHEST / THE FARTHEST 6 – THE FRIENDLIEST / THE MOST FRIENDLY
EX.5 P. 61 2 – THE STRANGEST 3 – THE BEST 4 – THE OLDEST 5 – THE WORST
EX.6 P.61 2 – THE FASTEST 3 – THE MOST DIFFICULT 4 – SMALLER THAN 5 – MORE STRESSFUL THAN 6 – THE HEAVIEST
Klasa 6 b miała jeszcze tłumaczenie ze strony 100.
Module 1 1. wants 2. to go 3. always travels 4. visiting 5. the windows of the building
Module 2 1. look 2. was sleeping 3. was walking towards, happened 4. around 5. ran into, started
Module 3 1. has gone 2. have never played 3. have already finished 4. hasn’t travelled abroad since he visited 5. have you ever been
TEMAT: Progress check 1.
Proszę przypomnieć sobie słownictwo: module 4a, c, f i wykonać w zeszycie ćw.1, 2 str.66. Proszę przypomnieć sobie zagadnienia gramatyczne, które pojawiły się w tym rozdziale ( czasowniki modalne, stopniowanie przymiotników ) i proszę wykonać ćw. 5 i 6 str.66.
Comments are closed.