Dzień dobry. Temat: Unit 6 – My body ( Rozdział 6 – Moje ciało ).
ROZGRZEWKA: PROPONUJĘ PIOSENKĘ NA DOBRY POCZĄTEK LEKCJI:)https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=hello+song
Oto 3 kategorie : pets ( zwierzątka domowe), numbers ( liczby), colours ( kolory). Wymień po trzy słowa do każdej kategorii.
Np. What pets do you remember? a dog
Zaczynamy rozdział 6, w którym nauczysz się:nazywać części ciała, mówić o swoim nastroju i opisywać swój wygląd.
Otwórzcie podręczniki na str. 68 / 69. Zapewne każdy z was był już w cyrku i widział podobne popisy cyrkowe. Na zdjęciu artysta wykonuje takie trudne ćwiczenia fizyczne to – AKROBATA.
What colours can you see in the photo? ( jakie kolory widzisz na zdjęciu?) How many people can you see? ( Ile ludzi widzisz?)
How many hands? ( pytam o liczbę dłoni ) How many feet? ( Ile stóp?)
ĆW.2 STR.69 ( PODRĘCZNIK ) Listen, point and say – Posłuchaj, wskaż i powiedz. Na początku popatrz na znaczenie słów, które pojawią się w nagraniu.
Hand – dłoń hands – dłonie foot – stopa feet – stopy man- mężczyzna ( człowiek )
Włącz płytę numer 2 nagranie 16 ( Look. Hands. One hand, two hands, two hands, one man. Look. Feet. One foot, two feet, two hands, two feet, one man! ). Słuchając drugi raz wskazuj części ciała: jedną dłoń, dwie dłonie, jedną stopę, dwie stopy, człowieka ( siebie )
ZESZYT ĆWICZEŃ , ćw.1 str.82 Pokolorujcie te obiekty, których nazwy znacie już po angielsku. Nazwijcie pokolorowane obiekty na głos.
ZESZYT ĆWICZEŃ, ćw. 2 str.83 Wpiszcie kolejne liczby nad palcami obu dłoni i połączcie je z odpowiednimi słowami.
ZESZYT ĆWICZEŃ, ćw. 3 str. 83 Słowo head – znaczy głowa, słowo body – ciało. Połączcie z tymi słowami właściwe zdjęcia.
PODRĘCZNIK : Na koniec rymowanka – nagranie 17 na płycie numer 2.Powtarzajcie rymowankę i odpowiednio ilustrujcie ją ruchem
( podnosimy ręce, klaskamy, wysuwamy stopy do przodu, podskakujemy ) Przyjemnej Pracy!
Comments are closed.