Geografia. Klasa VI B. Temat: Turystyczne atrakcje Czech i Słowacji

Dzień dobry.

Dziś kolejny temat czyli – Turystyczne atrakcje Czech i Słowacji

Co uczeń powinien wiedzieć po zapoznaniu się z tematem:

Uczeń:

  • charakteryzuje środowisko przyrodnicze Czech i Słowacji na podstawie mapy ogólnogeograficznej
  • wymienia podobieństwa i różnice między środowiskiem przyrodniczym Czech a środowiskiem przyrodniczym Słowacji
  • wymienia walory przyrodnicze i kulturowe Czech i Słowacji
  • omawia znaczenie turystyki aktywnej na Słowacji
  • wymienia przykładowe obiekty z Listy światowego dziedzictwa UNESCO znajdujące się w Czechach i na Słowacji

• uzasadnia, że Czechy i Słowacja to kraje atrakcyjne pod względem turystycznym

Przeczytajcie temat z podręcznika. Wybierzcie kilka zadań z zeszytu ćwiczeń i rozwiążcie je. W tym tygodniu prac domowych nie przesyłacie. Ktoś kto ma jeszcze jakieś zaległe prace może je jeszcze przesłać.

Pozdrawiam

Przejdź do treści