Dzień dobry.
Dziś kolejny temat czyli – Turystyczne atrakcje Czech i Słowacji
Co uczeń powinien wiedzieć po zapoznaniu się z tematem:
Uczeń:
- charakteryzuje środowisko przyrodnicze Czech i Słowacji na podstawie mapy ogólnogeograficznej
- wymienia podobieństwa i różnice między środowiskiem przyrodniczym Czech a środowiskiem przyrodniczym Słowacji
- wymienia walory przyrodnicze i kulturowe Czech i Słowacji
- omawia znaczenie turystyki aktywnej na Słowacji
- wymienia przykładowe obiekty z Listy światowego dziedzictwa UNESCO znajdujące się w Czechach i na Słowacji
• uzasadnia, że Czechy i Słowacja to kraje atrakcyjne pod względem turystycznym
Przeczytajcie temat z podręcznika. Wybierzcie kilka zadań z zeszytu ćwiczeń i rozwiążcie je. W tym tygodniu prac domowych nie przesyłacie. Ktoś kto ma jeszcze jakieś zaległe prace może je jeszcze przesłać.
Pozdrawiam
Comments are closed.