Edukacja wczesnoszkolna

Dzień dobry!

Czas na wiosenne porządki.

Edukacja polonistyczna (2 godz.):

Powiedz, jakie wiosenne  porządki robią Twoi rodzice i dziadkowie?

Zrób porządek w swoim pokoju, w swojej szafce lub szufladzie.

Przeczytaj tekst, który znajduje się w podręczniku na s.51.

Wykonaj ćw. 1 ze s.52.

Przypominam, że czasowniki to nazwy czynności i odpowiadają na pytania: co robi? , co się z nim dzieje? np. pracuje, sprząta, leży.

Wykonaj ćw.1 ze s.62 w zeszycie ćwiczeń.

Zapamiętaj! Gdy coś wyliczamy, najpierw stawiamy dwukropek, a kolejne elementy wyliczania oddzielamy od siebie przecinkami.

W zeszycie w linie zapisz temat: Wiosenne porządki.

Rozwiń zdania: Zosia układa. Tata odkurza. Dzieci sprzątają. Przepisz rozwinięte zdania do zeszytu.  Podkreśl w tych zdaniach czasowniki. ( ćw. 1 s.52 w podręczniku)

Edukacja matematyczna (2 godz.):

Przygotuj monety groszowe, które pomogą Ci w rozwiązaniu zadań.

Pamiętaj, że 1 zł=100 gr .

Omów zadania z podręcznika ze s.24 oraz zadania: 6, 7 i 8 ze s.25.

Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń na s. 38.

W zeszycie w kratkę zapisz temat: Obliczenia pieniężne.

Rozwiąż zadania: 3 ze s.24 i 7 ze s.25.

W-f (1 godz.):

Wyjdź na dwór, znajdź takie miejsce, gdzie rosną drzewa. Zaproś do zabawy rodzeństwo lub rodziców. Pobawcie się w Leśnego berka. Podczas zabawy osoba, która chce się uchronić

przed berkiem,opiera się plecami o drzewo.

Pobawcie się w bieg z przeszkodami.Wyznaczcie trasę biegu, wykorzystajcie naturalne przeszkody. Mogą to być: slalom między drzewami, przeskoki przez kamienie,  przejście po zwalonym pniu

drzewa, wyskok do gałęzi drzewa itp.

Życzę Wam miłej pracy i zabawy.

Do poniedziałku!

 

 

 

 

 

Przejdź do treści