Dzień dobry!
Czas na wiosenne porządki.
Edukacja polonistyczna (2 godz.):
Powiedz, jakie wiosenne porządki robią Twoi rodzice i dziadkowie?
Zrób porządek w swoim pokoju, w swojej szafce lub szufladzie.
Przeczytaj tekst, który znajduje się w podręczniku na s.51.
Wykonaj ćw. 1 ze s.52.
Przypominam, że czasowniki to nazwy czynności i odpowiadają na pytania: co robi? , co się z nim dzieje? np. pracuje, sprząta, leży.
Wykonaj ćw.1 ze s.62 w zeszycie ćwiczeń.
Zapamiętaj! Gdy coś wyliczamy, najpierw stawiamy dwukropek, a kolejne elementy wyliczania oddzielamy od siebie przecinkami.
W zeszycie w linie zapisz temat: Wiosenne porządki.
Rozwiń zdania: Zosia układa. Tata odkurza. Dzieci sprzątają. Przepisz rozwinięte zdania do zeszytu. Podkreśl w tych zdaniach czasowniki. ( ćw. 1 s.52 w podręczniku)
Edukacja matematyczna (2 godz.):
Przygotuj monety groszowe, które pomogą Ci w rozwiązaniu zadań.
Pamiętaj, że 1 zł=100 gr .
Omów zadania z podręcznika ze s.24 oraz zadania: 6, 7 i 8 ze s.25.
Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń na s. 38.
W zeszycie w kratkę zapisz temat: Obliczenia pieniężne.
Rozwiąż zadania: 3 ze s.24 i 7 ze s.25.
W-f (1 godz.):
Wyjdź na dwór, znajdź takie miejsce, gdzie rosną drzewa. Zaproś do zabawy rodzeństwo lub rodziców. Pobawcie się w Leśnego berka. Podczas zabawy osoba, która chce się uchronić
przed berkiem,opiera się plecami o drzewo.
Pobawcie się w bieg z przeszkodami.Wyznaczcie trasę biegu, wykorzystajcie naturalne przeszkody. Mogą to być: slalom między drzewami, przeskoki przez kamienie, przejście po zwalonym pniu
drzewa, wyskok do gałęzi drzewa itp.
Życzę Wam miłej pracy i zabawy.
Do poniedziałku!
Comments are closed.