Dzień dobry Przedszkolaki. Zapraszam na angielski.
- Piosenka Make a circle.
- Na dzisiejsze zajęcia znów będziecie potrzebować mini kart obrazkowych z Waszej książki. Do tych z którymi już pracowaliście, czyli miejscami i kierunkami, można dołożyć zwierzęta, które poznaliście na ostatnich zajęciach.
1) Dzieci podają nazwy wszystkich obrazków.
lis – fox (wymowa: foks)
ryba – fish (wymora: fisz)
ptak – bird (wymowa: bed)
wiewiórka – squirell (skłirl)
park – park (wymowa: pak)
rzeka – river (wymowa: riwe)
las – forest (wymowa: forest)
iść – go (wymowa: goł)
w prawo – right (wymowa: rajt)
w lewo – left (wymowa:left)
2) Uderz w kartę. Karty leżą rozłożone przed dziećmi. Rodzic wypowiada nazwy poszczególnych obrazków, a dziecko jak najszybciej musi uderzyć dłonią w odpowiedni obrazek.
3) Miganie obrazka. Rodzic pokazuje dziecku szybko obrazek i go chowa. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co widziały na obrazku.
4) Która kart zmieniła miejsce. Rodzic rozkłada karty w dowolnej kolejności, a dziecko musi ją zapamiętać. Następnie dziecko zamyka oczy, a rodzic zmienia miejsce dwóch kart. Dziecko odgaduje jakie karty zmieniły miejsca.
5) Budowanie wieży. Do zabawy potrzebne będą plastikowe kubki. Rodzic pokazuje dziecku obrazki. Jeżeli prawidłowo nazwą obrazek mogą go wykorzystać do zbudowania wierzy: kubek – obrazek – kubek – obrazek – kubek – obrazek. Zamiast plastikowych kubków można użyć klocków, lub czegokolwiek innego, co się nada na zbudowanie wieży :)
- Praca z podręcznikiem – strona 100.
1) Zadanie 1. Dzieci słuchają nagrania i zaprowadzają zwierzęta w odpowiednie miejsce – rysują strzałki od zwierząt do miejsc.
2) Zadanie 2. Chłopiec pyta koleżankę jak dojść do rzeki. Dzieci słuchają nagrania i zakreślają właściwą strzałkę.
Udanej zabawy ! Do zobaczenia w przedszkolu :)
Comments are closed.