Dzień dobry Dzieci. Pora na angielski. Zapraszam Was na zajęcia.
- Zaśpiewajcie piosenkę i przy okazji powtórzcie słownictwo, którego się uczymy. Które słówka już pamiętacie?
Praca z podręcznikiem (strony 98 i 99):
- Zadanie 1: dzieci słuchają nagrania i wskazują odpowiednie zwierzę na obrazku. Kolejność słów w nagraniu odpowiada kolejnym numerom obrazków w podręczniku. Następnie rodzic włącza nagranie ponownie, a dzieci powtarzają usłyszane słowo. Najpierw głośno każdy wyraz, a później bardzo cicho.
- Zadanie 2: patrzymy na obrazki w górnym rzędzie (fragmenty zwierząt). Dzieci łączą fragmenty zwierząt z pełnymi obrazkami poniżej. Nazywają wszystkie zwierzęta.
fox- lis (wymowa: foks)
fish- ryba (wymora: fisz)
bird- ptak (wymowa: bed)
squirrel- wiewiórka (skłirl)
- Zadanie 3: dzieci obrysowują kontury zwierząt kredkami w kolorze kropek i nazywają zwierzęta, podając także ich kolory. Ps. Podając nazwę zwierząt i ich kolory należy najpierw powiedzieć kolor, a potem jakie to zwierze np. blue fish- niebieska ryba (wymowa: blu fisz) W języku angielskim kolor rudy brzmi tak samo jak kolor czerwony.
- Zadanie 4: dzieci nazywają miejsca i zwierzęta przedstawione na obrazkach. Następnie słuchają nagrania i łączą zwierzęta z miejscami, w których się bawią.
- Piosenka Animal song. Zapraszam do wysłuchania nowej piosenki. Po obejrzeniu filmiku dzieci będą mogły sprawdzić czy poprawnie wykonały ćwiczenie 4 w podręczniku.
Życzę Wam miłej pracy i udanego dnia. Pozdrawiam :)
Comments are closed.