Dzień dobry Przedszkolaki. Zapraszam Was na kolejne zajęcia z języka angielskiego.

 

  • Zaczniemy od piosenki. Myślę, że potraficie już zaśpiewać chociaż jej część:)

 

 

  • Teraz do zabawy potrzebne będą mini karty obrazkowe, które znaleźliście ostatnio z tyłu waszej książki.

 

1) Dzieci nazywają to, co znajduję się na obrazkach.

 

Dla przypomnienia:

park- park (wymowa: pak)

rzeka- river (wymowa: riwe)

las- forest (wymowa: forest)

iść- go (wymowa: goł)

w prawo- right (wymowa: rajt)

w lewo- left (wymowa:left)

 

Odpowiednią wymowę wyrazów można również poćwiczyć włączając nagranie i prosząc dziecko, aby usłyszane słowo powtórzyło.

 

 

2) Rodzic rozkłada kolejno obrazki i daje dzieciom chwile czasu, aby mogły się przyjrzeć i zapamiętać ich kolejność. Dzieci zamykają oczy, a rodzic odwraca obrazki tak, aby były niewidoczne. Następnie wskazuje dowolny obrazek, a zadaniem dzieci jest odgadnięcie co się na nim znajduje.

 

3) Rodzic losuje jeden obrazek i trzyma go w taki sposób, aby dziecko nie widziało co na nim jest (pozostałe obrazki też są zakryte). Zadaniem dziecka jest odgadnięcie, który obrazek rodzic wylosował.

 

  • Praca z podręcznikiem (strona 96 i 97)

 

1) Zadanie 1- dzieci słuchają nagrania i w białych polach rysują strzałki w odpowiednim kierunku, nazywają je. Następnie otwierają podręcznik na stronie 94-95 i sprawdzają czy poprawnie narysowali strzałki.

 

 

2) Zadanie 2- w środku labiryntu znajduje się koszyk piknikowy. Dzieci sprawdzają z której strony trzeba wejść do labiryntu, aby dotrzeć do koszyka. Rysują drogę do koszyka i mówią z której strony znajduje się wejście (left czy right).

 

3) Zadanie 4- dzieci przyglądają się rysunkowi i słuchają nagrania. Dokąd dojdą? Rysują trasę zgodnie z tym co słyszą i mówią do jakiego miejsca dotarli.

 

 

4) Zadanie 6- dzieci odszukują trzy elementy, które nie pasują do obrazka i otaczają je pętlą. Jeżeli potrafią, mogą je nazwać po angielsku.

 

Życzę udanej pracy 🙂

Przejdź do treści