Dzień dobry!
edukacja przyrodnicza – 1 godz.
Drodzy Uczniowie porozmawiajcie dzisiaj z Rodzicami o wyglądzie pól, gatunkach roślin uprawianych na polach i gatunkach zwierząt żyjących na polach. Obejrzyjcie film Wędrówki Skrzata Borówki – odc. 9 – Pole – YouTube oraz ilustracje w podręczniku na str. 58-59.
edukacja polonistyczna – 1 godz.
Następnie odpowiedzcie na pytania znajdujące się pod obrazkami i wykonajcie ćwiczenia ze str. 48-49 w ćwiczeniówce. Obejrzyj film Rośliny uprawne – YouTube
edukacja plastyczna – 1 godz.
„Mieszkańcy pól uprawnych”- wykonajcie rysunek dowolnego zwierzęcia, które „mieszka” na polu uprawnym (np. mysz, przepiórka, kuropatwa, skowronek, bażant, zając, biedronka, mrówka, ślimak) lub bywa na polach w poszukiwaniu pokarmu (np. szpak, wrona,). Pracę wykonajcie kredkami świecowymi lub ołówkowymi. ( Pracę podpisujemy na odwrocie kartki ).
edukacja matematyczna – 1 godz.
Przygotujcie 16 przedmiotów np. patyczków, kredek, guzików i je przeliczcie. Potem policzcie od 1 do 16 i od 16 do 1. Ułóżcie przed sobą 10 np. patyczków – Ile patyczków musicie dołożyć, aby było ich 16? Omówcie zadania w podręczniku na str. 21, zapiszcie całą linię liczby 16 w zeszycie, a następnie narysuj 10 kółek niebieskich i 6 żółtych i zapisz działanie: 10+6=16. Wykonaj ćwiczenia 1-3 str. 29 w zeszycie ćwiczeń do matematyki .
Powodzenia. Pozdrawiam :)
Comments are closed.